4 کاری که میتونیم برای دیجیتالی شدن املاک انجام بدیم.
هنوز بعد از اینهمه مدت و تاکید رسانه ها بر اهمیت استفاده از دیجیتال مارکتینگ، هنوز هم خیلی ازمشاوران املاک، اصراری در بهره گیری سوشال مدیا و وبسایت رو ندارن یا اون رو کم اثر میدونن.
با یک سرچ ساده داخل گوگل متوجه میشین که کلمات مهم زیادی در حوزه املاک و مستغلات توسط مردم سرچ میشه.
شما میتونین با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ بهره گیری اصولی از سوشال مدیا به مطرح شدن برند و منحصر شدن در بین رقبا کمک کنین.
در این مقاله از هلدینگ ملکی امید، میخواییم دقیقا بگیم که چه کارهایی میتونین برای دیجیتالی شدن کسب و کارتون در حوزه املاک انجام بدین.
فهرست مطالب
املاک لاکچری ویژه





از موتورهای جستجو غافل نشین.
موتورهای جستجو مثل گوگل دروازه ورود به دنیای بزرگی از ارتباط و اطلاعات هستن. الان تمام افراد برای تحقیق کردن در مورد اطلاعات جرئی و کلی هر موضوعی وارد اینترنت میشن.
شما با یک سرچ ساده به تمام منابع و مقالات علمی خارجی و داخلی دسترسی دارین. پس کمتر کسی هست که این منبع قدرتمند رو نادیده بگیره.
همین الان که شما در حال مطالعه این مقاله هستین خیلی از افراد در حوزه املاک و مستغات در حال فعالیت مستمر در دنیای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ برای رشد کسب و کارشون هستن. ( وقت رو از دست ندهید.)


جهت مشاوره حقوقی ملکی رایگان با ما تماس بگیرید.
2. اثربخشی ویدئو مارکتینگ و موبایل مارکتینگ را دست کم نگیرید!
در ویدئو مارکتینگ، کلیپ های چالشی و یا ویدئوهایی که با خلاقیت قصد آموزش نکته ای رو به بیننده دارن، میتونه واقعا سر نخ خوبی برای مشتری باشه. گوگل در حال حاضر به سایت هایی که مطالب آموزشی خودشون رو به صورت ویدئو برای مخاطب آماده میکنن، امتیاز ویژه ای در نظر میگیره.
فقط یک نکته از اهمیت ویدئو مارکتینگ بخوام بهتون بگم اینکه، وبسایت یوتیوب که پایه فعالیت این وبسایت پخش ویدئو است، دومین وب سایت پربازید است. پس جذاب بودن ویدئو برای مخاطب رو اصلا دست کم نگیرید.
با توجه به گسترش استفاده از تلفن های همراه هوشمند، اهمیت موبایل مارکتینگ دو چندان شده و بازاریابی املاک نسبت به قبل ساده تر شده.
در حال حاضر تبلیغات موبایلی موثرتر دیده شده، یعنی در درجه اول ما باید سایتمون رو برای موبایل بهینه کنیم چون بیشتر جستجوهای اینترنتی با موبایل هست. همچنین از اپ هایی مثل اینستاگرام و تلگرام و …. که روی گوشی کاربرد بیشتری دارن غافل نشیم.
3- بدست آوردن اعتبار در دیجیتال مارکتینگ املاک
هر کسب و کاری علاوه بر اینکه دنبال منفعت و پیشرفت مالی هست، سعی داره اعتبار خوبی در بازار بدست بیاره. موضوع داشتن اعتبار در مشاغل اینترنتی هم به همین صورت هست و اصطلاحا بعضی از وبسایت ها به عنوان سایت مرجع شناخته میشن. حالا سوال اینه که این اعتبار چجوری بدست میاد؟
رتبه ای که وبسایت شما در گوگل داره، کامنت ها و امتیازاتی که در زیر پست و مطلب شما دیده میشه، به روز بودن مقالات و اطلاعات سایت و ….. از عواملی است که به اعتبار کسب و کار آنلاین شما کمک می کند.
در نهایت بعد از اینکه شما از فعالیت به صورت سنتی به سمت فضای آنلاین رفتید؛ با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ در مدت زمان حداقل یک سال به نتایج عالی دست پیدا میکنین.

نقش دیجیتال مارکتینگ در املاک
4- بررسی و آنالیز دقیق جملات تبلیغاتی املاک
در سطح شهر بنرهای مختلف تبلیغاتی وجود داره که گاها نظرمون رو به خودشون جلب مینن. ولی آیا واقعا نحوه تبلیغات در سطح شهر توجیه اقتصادی داره؟ آیا میتونیم عملکرد و بازخورد نهایی این سبک از تبلیغات رو کالم آنالیز کنیم؟
مشخصه که به هیچ عنوان نمیتونیم آمار دقیقی به دست بیاریم.
بهترین تبلیغات برای املاک قطعا تبلیغات اینترنتی است. سهولت ردیابی عملکرد و میزان اثربخشی کمپین های تبلیغاتی در فضای آنلاین کاملا مشخصه. به طوریکه شما کاملا متوجه میشین که میزان ترافیک شما از کدوم سمت و در روز چه میزان بوده . آیا این کمپین تبلیغاتی رو تمدید کنیم یا نیاز به تغییراتی داره؟ پاسخ تمام این سوالات پس از اجرای کمپین تبلیغاتی شما کاملا واضح است.
خوبی تبلیغات در فضای آنلاین اینه که دسترسی به مخاطب هدف آسون تر هست. محدودیت هایی مثل موقعیت مکانی رو ندارین؛ این یعنی شما میتونین مخاطب هدفتون رو در هر شهر و محدوده جغرافیایی که هست در نظر بگیرید.

جمع بندی
خرید ملک، هدف و آرزوی هر شخص و خانواده ای است، اما نکته ای که حائز اهمیت است و ممکن است این آرزو و هدف زیبا رو تلخ جلوه دهد، کلاهبرداری هایی است که ممکن است در صورت ناآگاه بودن شما مشتری عزیز اتفاق بیافتد. پیشهاد هلدینگ اِلف، به شما عزیزان؛ حضور یک وکیل خبره در زمان معاملع و یا مشاوره قبل از انجام هرگونه معامله ملکی می باشد. لذا ما در هلدینگ ملکی اِلف، در تلاشیم تا بهترین، سودمندترین و امن ترین معامله را برای شما رقم بزنیم.
سوالات پر تکرار و مهم
خیلی ساده بخوام بگم، اصطلاحا از نون شب هم واجب تره. رقبا از کنار چنین موضوع مهمی ساده نمیگذرن، پس قبلا از اینکه بیشتر از این زمان رو از دست بدین، سعی کنین ی سری از فعالیت ها رو آنلاین پیگیری کنین.
به طور کلی داشتن اعتبار برای هر کسب و کاری از میزان سرمایه موجود هم مهم تر است، پس هدف شما در ابتدا باید جلب رضایت مخاطب باشه؛ که نتیجه رضایت مخاطب بلا استثنا به بالارفتن اعتبار کسب و کار شما در فضای انلاین منجر خواهد شد.
وقتی شما در فضای شهری مثل بیلبوردها، تلویزیون شهری و … تبلیغات انجام میدین، خب طبیعتا نمایش و معرفی کسب و کارتون رو محدود به کسانی میکنین که فقط از اون محدوده رفت و آمد دارن ولی در تبلیغات آنلاین به هیچ عنوان این محدودیت رو ندارین، علاوه براین خیلی راحت تر میتونین مخاطب هدفتون رو پیدا کنین.
جدیدترین مقالات
-
معرفی محله احمداباد مشهد
24 تیر 1402 -
5 مهارت مهم مشاوران املاک
12 تیر 1402 -
3 مورد از ترفندهای جالب برای دکوراسیون منزل
6 تیر 1402
لطفا به مقاله امتیاز دهید.
5 / 5. Vote count: 2