5
(2)

نقش دیجیتال مارکتینگ در افزایش مخاطب در حوزه املاک

    تازه از خواب بیدار شده، صدای زنگ آپارتمان به صدا در میاد، پستچی اشتراک روزنامه رو تحویل میده و بعد از جستجو در صفحات مختلف روزنامه به صفحه ی آگهی های خرید و فروش و اجاره آپارتمان میرسه و دنبال آپارتمان مورد نظر ……

این داستان جستجوی سنتی چقدر برای شما غریبه اس؟ بله؛ درسته دوران آگهی های روزنامه ای گذشته و خیلی سریع تمام اقشار جامعه با جستجوی ملکی به صورت اینترنتی و آنلاین آشنا شدن و علاوه بر استفاده؛ از استقبال عالی هم برخوردار شد.

در این بین مشاوران املاکی که هنوز روی روش های سنتی پافشاری دارن، خب ضرر هنگفتی رو متحمل میشن.

در این مطلب به طور کامل نقش دیجیتال مارکتینگ در افزایش مخاطب در حوزه املاک رو توضیح میدیم.

 

بهره گیری از دیجیتال مارکتینگ در املاک یعنی چی؟

هر کار و اقدامی برای جذب مخاطب در حوزه املاک در فضای مجازی و اینترنت و به صورت آنلاین انجام بشه، دیجیتال مارکتینگ گفته میشه.

برای مثال فعالیت در اینستاگرام، تلگرام، وبسایت و سایت های مثل دیوار، شیپور و ….

مزایای دیجیتال مارکتینگ املاک

 

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه: استفاده از ابزارهای پر طرفدار مثل دیوار که در مدت کوتاهی افراد زیادی آگهی شما رو میبینن.
  • شخصی سازی: استفاده از پیج اینستاگرام و یا وبسایت که کاملا مخصوص برند و کسب و کار خودتون هست.
  • رقابت: شما میتونین با مشاوران املاک کل سطح شهر رقابت کنین و محدوده کاری شما محدود به یک منطقه خاص از شهر نمیشه.
تاثیر دیجیتال مارکتینگ در املاک

جهت مشاوره حقوقی ملکی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس با هلدینگ الف

روش‌های کاربردی دیجیتال مارکتینگ در املاک

شما که تا اینجا مقاله رو مطالعه کردین، مطمئناً دنبال تغییر رویکرد کاری خودتون هستین. این خیلی خوبه و به شما تبریک میگیم.

از چه روش هایی میتونین برای پیاده سازی دیجیتال مارکتینگ استفاده کنین؟

قدم اول وب‌سایت:

 اولین و مهمترین روش معرفی برند در فضای اینترنت، طراحی وبسایت هست. در واقع وبسایت ویترین و معرف خدمات کاری شماست.

پس در نتیجه به طراحی وبسایت و فعال و پویا بودن وبسایت حتما اهمیت بدین.

تاثیر دیجیتال مارکتینگ در املاک

قدم دوم ایمیل مارکتینگ:

با ارسال اخبار مهم و همیشه ترند حوزه املاک، مقاله های جدید، فایل های جدید و وسوسه انگیز به ایمیل مشتریان میتونین به راحتی مخاطبان مورد نظر خودتون رو جذب کنین.

قدم سوم شبکه‌های اجتماعی:

 کانال‌های تلگرامی، گروه‌های توییتر، گوگل پلاس و صفحه‌های اینستاگرام و … بین مردم  بسیار پرطرفدار هستن. ایده پردازی کنین و خلاقیت داشته باشین و قدم اول ساخت محتوا رو خیلی ساده شروع کنین.

قدم چهارم تبلیغات کلیکی:

تبلیغات در فضای اینترنت یک عنصر جدایی ناپذیر اس و یکی از انواع تبلیغات به اسم تبلیغات کلیکی شناخته میشه.

قدم پنجم استفاده از تورهای مجازی:

استفاده از تورهای مجازی در حوزه املاک با شیوع کرونا از استقبال عالی برخوردار شد و مشاوران املاک زیادی از این روش برای جذب مخاطب هدف استفاده میکنن.

تورهای مجازی در وقت و هزینه شما و مشتری باعث صرفه جویی میشه و باعث میشه خیلی سریعتر مشتری به خواسته خودش نزدیک تر بشه.

جمع بندی

اگر به این فکر افتادین که شیوه کاری و مدیریتی دفتر املاک خودتون رو با مسیر دیجیتال مارکتینگ جلو ببرین؛ باید بگم که فردا دیره و همین امروز باید شروع کنین.

 از امکانات دنیای اینترنت به نفع کسب و کارتون استفاده کنین و به این نکته توجه داشته باشین که صرفا حضور کافی نیس و باید حضوری تاثیر گذار و موثر داشته باشین.

برای استفاده از تجربه های تیم دیجیتال مارکتینگ مهندسی فروش امید با ما در ارتباط باشید.

املاک لاکچری ویژه

لطفا به مقاله امتیاز دهید.

5 / 5. Vote count: 2

اسکرول به بالا